wtorek, 1 sierpnia 2017

Vintage LO

Witajcie!
Dziś mam dla Was po prostu mediowy lauout, czyli coś, co lubię najbardziej. 
Zrobiłam go na pięknych papierach ScrapBerry's, z których wycięłam wszystkie dodatki. Kolory to mgiełki 13arts i akwarele Renesans. 
Moja praca jest lekka i szybka, w sam raz na sam środek wakacji.
Wszystkim Wam zatem życzę odpoczynku, bezpiecznych podróży i pięknych chwil wartych wspomnień!

Today I have just a media layout for you.  This is a kind of art  I like very much.
I did it on beautiful papers ScrapBerry's, I also cut every elements form them. 
Colours are mists from 13arts and watercolors from Renesans.
My work is light and fast, right in the middle of the holidays.
So I wish you all a rest, safe journey and beautiful moments worth remembering!




Kilka zbliżeń
A few close ups















Użyłam / I used:

    

         

      

       

               

   

           
      

Uściski! Hugs!



6 komentarzy:

  1. fantastyczna praca, idealne kolory i dodatki :) dopieszczona w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam lekkość w wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory i oryginalne dodatki...super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż mogę powiedzieć... Uwielbiam takie prace jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fantastycznie! ja chyba nie mam tylu rzeczy w całej pracowni co u Ciebie na tym LO ;)

    OdpowiedzUsuń