czwartek, 3 sierpnia 2017

Lubicie czytać? Oskrapujcie ten fakt! / Do you like to read? Scrap that fact!

Należę do tej części populacji, dla której dobra książka stanowi dużą wartość. Świat poszedł do przodu i choć czytam e-booki a także słucham audiobooków, to jednak największe emocje przeżywam, kiedy biorę do ręki tradycyjnie wydaną książkę!

I belong to the part of the population for which a good book is of great value. The world has gone ahead and although I read e -books and listen to audio books, the biggest emotion I have is when I take a traditional book!


Czas spędzony na lekturze książek, to dla mnie wspaniały relaks. Wpis do art journala powstał na bazie arkusza nr z kolekcji Vintage moment  marki 13arts. Moim zdaniem ten papier idealnie komponuje się ze zdjęciem.

Time spent reading books is a great relaxing experience for me. The entry to the journal was created on the basis of a sheet from the collection of Vintage moments brand 13arts. In my opinion, this paper perfectly fits with the picture.






Do wykonania wzorów odbitych z masek używam gęstego gesso marki Deco Art. Jest gęste i doskonale się sprawdza w tej roli.

I use a thick gesso from Deco Art to make patterns from the masks. It is dense and works perfectly in this role.



Stempel "reading time"  - jeden z zestawu stempli "I love books" marki Studio Forty S40 - wykonany piękną czcionką ozdobił mój wpis. Stemple tej firmy mieliśmy w sklepie niedawno i znikły tak szybko, jak przysłowiowa kamfora. Lidia zapewne uzupełni szybko sklepowe półki o stemple tej marki, więc wyczekujcie ich, bo warto! 

The "reading time" stamp - one of the set of stamps "I love books" from Studio Forty S40 - made in beautiful font, decorated my journal page. The stamps of this company we had in the store recently and disappeared as quickly as the proverbial camphor. Lidia will probably complement the fast shop shelves with stamps of this brand, so wait them, because it is worth it!





Użyte materiały:
Used materials:
  


  

Miłego dnia!
Have a nice day!



16 komentarzy:

  1. Cudny wpis do art jurnala !!!
    Też uwielbiam czytać :) szczególnie w drodze do/z pracy , wtedy czas leci mi błyskawicznie do tego stopnia, że kilka razy przejechałam mój przystanek bo książka tak mnie wciągnęła :) he he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement dla mojej pracy! Ja również czytam gdzie się da, praktycznie zawsze mam jakąś książkę przy sobie. Czasem żartuję, że czekam na czasy, kiedy papier toaletowy będzie zadrukowany...

      Usuń
  2. Zapach książki jest...zniewalający. Zwłaszcza, jak żadko można sobie na ten luksus pozwolić...
    Piękny wpis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorotko! Na szczęście mamy nieźle zaopatrzone biblioteki.

      Usuń
  3. Niesamowity wpis! Bardzo mi się podoba. I tematyka, i stempel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Stempel rzeczywiście bardzo udany.

      Usuń
  4. Niesamowita praca! Dopracowana w każdym szczególe, z dodatkami, które sprawiają, że praca jest wielowarstwowa, a jednak tworzy doskonałą całość. Jestem zachwycona i gratuluję zarówno pomysłu jak i wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo! Ja już tak mam, że jak zacznę dodawać różne ozdoby, to nie mogę skończyć...

      Usuń
  5. Kawa! Nie wiem jak wy ale ja widzę kawę! ;)
    Niesamowita praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra kawa i dobra ksiązka to duet doskonały! Dziękuję za docenienie mojej pracy.

      Usuń
  6. to ciągle dla mnie tajemna sztuka ten art journal...jak tak patrzę na te Twoje wpisy to...się łamię :) potrafisz kusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I like thhe helpful info yoou provide in your articles.
    I will bookmark youhr blog and check agaain here regularly.
    I'm quite certain I will learn lots of new stuff right here!
    Best of luck for the next!

    OdpowiedzUsuń