niedziela, 27 sierpnia 2017

Idą święta! || Holidays are coming!

Dzień dobry!

Wiem, że pewnie jeszcze wakacyjnie i w ogóle, ale ja tutaj dziś z misją schładzającą. ;)

Baaardzo lubię wykonywać prace świąteczne. I choć to nie "moja" standardowa paleta barw to czerwień oraz zieleń scalona bielą i złotem rokrocznie pobudza moje zmysły i emocjonuje. Dlatego dziś świąteczna petarda! Albumik zamknięty w shadow boxie! Delikatnie ozdobiony tekturkami i wycinankami ze stempli. Pokolorowany zwykłymi kredkami.

Good morning!
 I know that probably you still have a holiday and at all but I'm here today with a cooling mission. ;) I like doing Christmas work. And although it is not my "standard" palette of colors, it's red and the green with white and gold blossoms year after year, it stimulates my senses and emotions. That's why Christmas firecracker today! Album closed in the shadow box! Delicately decorated with cardboard and cutouts of stamps. Colored with crayons.



Do zrobienia samodzielnie w domu lub... na make & take w Poznaniu, już 30 września 2017!

Tak, tak!!! Wybieramy się tam do Was na wspólne scrapowanie i buszowanie wśród scrapowych nowinek. Dlatego śledźcie blog i FB na biżąco! ;)))


A jak napiszecie do mnie ładny list w komentarzu i oczywiście będziecie grzeczni ;) to może i Wam zdradzę przepis na taki świąteczny podarunek? Co Wy na to??? ;))))


And how do you write me a nice letter in the comment and of course you will be polite then maybe you will give me a recipe for such a festive gift? What do you say??? ;))))





 












P.S. Odwiedźcie jeszcze dzisiaj lub jutro blog, bo Lidka ma dla Was jeszcze super niespodziankę!!! :)

W pracy wykorzystałam:



Renesans Gesso Białe 125 mlBibuła samoprzylepna, dwustronna 6 mm Klej Magic - tubka 


Śnieżynki #2 - tekturka do scrapbookinguSznurek jutowy bielony 5 m Zestaw stempli - Once Upon a Winter - 2

Shadow box - kraftChristmas Swirls - ramka okrągła - tekturka do scrapbookingu 


Pozdrawiam :)



18 komentarzy:

  1. Choć te wszystkie maziajki to nie moja bajka (boję się ich)to twoja praca bardzo, bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co bać tylko trzeba spróbować. :) A za komplement dziękuję i pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. A ja się nad tym stempelkiem zastanawiałam i usunęłam z koszyka 😢 Przepiękny ten albumik! Bardzo pięknie proszę o pokazanie wykonania 😊🙏
    Ja obkupiona w bazę domku będę też pomału szykować się do świąt ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempelki są super i szczerze polecam te dwie dziewczynki ze sklepiku.
      Miłego tworzenia świątecznego zatem życzę i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł. Taki z niespodzianką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, właśnie. Taka miła niespodzianka albumowa ai miejsce na coś słodkiego też się znajdzie. :) Pozdraeiam Dorotko.:)

      Usuń
  4. Takie kartki to ja lubię:) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas dwie do lubienia takich kartek. ;)
      Serdecznie dziękuję za przemiły komentarz i odwiedziny. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo :) Miło że nas odwiedziłaś. :)

      Usuń
  6. Śliczna praca. Podoba mi się kolorowanie kredkami (chyba szybciej i łatwiej niż akwarelkami). A ten album to harmonijka?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko uwierzyć że to tylko kredki...piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czuję niepokój, gdy w wakacje widzę prace w klimacie Bożego Narodzenia...kto mi ukradł kilka miesięcy, ja się pytam ?! ;) nieprzyzwoite jest tak realistycznie przywoływać zimę...jak się zepsuje pogoda to wiem, kto za tym stoi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no i przyznam się szczerze ,że to moje kolory też nie są ale ... do świąt tak idealnie pasują jak mało co . Cudowny klimat stworzyłaś

    OdpowiedzUsuń