czwartek, 17 sierpnia 2017

Gościnna projektantka - Malwina

Witam :)

Na samym  początku chciałabym wyrazić moją ogromną radość,
z powodu tego, że mogę gościć
na blogu Essy-Floresy - dla mnie to ogromny zaszczyt!

Mam na imię Malwina, ale w sieci występuję pod nickiem: 
malwinku.


Od ponad 3 lat prowadzę bloga: 
na którego serdecznie zapraszam.




Z wykształcenia jestem filologiem klasycznym, a na co dzień mamą ponad 3-letniego Remisia.




Rękodziełem zajmuję się praktycznie od zawsze, bo odkąd pamiętam uwielbiałam coś tworzyć, - przeważnie były to przestrzenne prace z papieru, ale dopiero odkąd przyszedł na świat mój synek, rozwinęłam mój scrapowy warsztat.




Moją drugą wielką pasją jest ornitologia, więc na moich pracach dość często występują ptaszki.




Swego czasu uwielbiałam eksperymentować mediowo , tworzyć bogate kartki, tagi, ATC, blejtramy, alterować coś,
 ale ostatnio odkryłam, że tak naprawdę moją największą miłością są STEMPLE!




Dlatego moje prace to głównie dość często interaktywne stemplowane prace minimalistyczne.



Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie,

Pozdrawiam cieplutko
malwinku



6 komentarzy:

  1. Kochani jest błąd w tytule zamiast Basia powinno byc Malwina 😉 swoją drogą to prace są tak fantastyczne i charakterystyczne, ze dla mnie może być bez podpisu ;)
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace, pełne radości i słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze raz ogormnie dziekuje za zaproszenie i cieple slowa pod postem:)!

    OdpowiedzUsuń